The harmony is back

I går lagde godeste Kjetil middag til oss, så det var koselig. 
Jeg har følt meg ganske så dårlig i både går og dag, så var greit og ikke måtte tenke på å lage mat. 
Og i dag fikk jeg besøk av min far, første gang han har sett leiligheten. Så det var veldig koselig. 

Vi har hatt det ganske tungt her den siste tiden da vi bodde med en som vi trodde var en venn men viste seg å være noe helt annet. 
Er merkelig hvordan man kan la være å se en person for det de er fordi man håper så sterkt at de er noe annet, men tilslutt måtte vi innse fakta og rett og slett fjerne den personen fra livet våres. 
Det gikk tilslutt utover psyken på oss alle. 
Men nå som den personen ikke er i livet våres lenger føler vi oss alle bedre, og nå er det harmoni i hjemmet. 

Så er vell kanskje derfor jeg ikke har hatt så mye energi til å oppdatere bloggen og diverse andre ting.
Men planen er nå at en god venn av oss alle skal flytte inn om ikke så alt for lenge. Så det blir gøy. 


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg