Movies to watch for Halloween

For å kicke off Halloween stemningen så jeg Scream (Netflix original) serien. 
Etterfølger av de kjente Scream filmene. Anbefaler å se den. Blir visst også en sesong 2..

 

Noen filmer jeg vil anbefale er blandt annet:

Unfriended. En litt annerledes film, siden hele filmen foregår gjennom en pc skjerm (og på skype). Men det var noe av det jeg likte med den,
ikke helt normal. Og den er creepy nok. So check it out. 
 

Dead Silence.

De fleste hater filmer med dukker i, og med god grunn. Men hvis du liker å bli skremt, så anbefaler jeg denne!
Men hvis du blir lett skremt…eller traumatisert.. Don’t watch it alone.

Paranormal Activity.

Jeg tror de fleste har hørt om Paranormal activity filmene. Og her har man opptil 6 filmer man kan se. 
Det er greit når man finner noe man liker, at det finnes oppfølgere. 
Det som gjør disse spesielle er at det hele ser ut til å være filmet som en hjemmevideo. Og virker derfor mer ekte.

Sinister

Denne filmen kom også nettopp ut med en 2er. Så hvis du liker denne, har du også en oppfølger å se på. 
Dette er enda en overnaturlig film. Overnaturlige skrekkfilmer er det jeg favoriserer.. som man kanskje kan se. 

 

Andre filmer jeg kan anbefaler er: The Conjuring, Rec, Oculus.

So get ready for Halloween!

Hvilken skrekkfilmer vil du anbefale?

 

8 kommentarer
    1. Jeg så også Scream-serien for noen dager siden. Overraskende bra! Mine følelser for noen av karakterene forandret seg fullstendig gjennom serien, og det skjer ikke alt for ofte:)

    2. Liker godt den første Paranormal Activity, de andre er langt fra like bra 🙂 Jeg liker veldig godt skrekkfilmer som The Conjuring, The Babadook, The Shining, Psycho, og Rosemary’s Baby. Gleder meg til Crimson Peak, den ser veldig bra ut!

    3. Stina: Jeg liker best Paranormal activity 2 🙂
      The babadook har jeg ikke sett, men har vurdert det! 🙂
      Anbefaler også Grave encounter, hvis ikke du har sett den. Så den i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg