Bad week

Den siste uken har vært grusom.

Skulle oppdatert bloggen før, men har ikke hatt sjangs da jeg har lagt å vridd meg i smerter.

Natt til mandag (den som var) endte jeg opp på legevakten.

Legen sa det var nyrestein, og for de som ikke vet hva det vil si.. Så er det ekstremt smertefult.

Har gått på smertestillene hele uken, i går var første dagen jeg klarte meg uten.

Uansett når jeg kom hjem på tirsdagen hadde guttene i kollektivet ryddet og vasket huset. Og vært ekstra skjønne og kjøpt blomster og sjokolade til meg, som sto klart på rommet mitt.

Nå håper jeg bare at jeg blir bra i løpet av de neste dagene så jeg får gjort alt jeg skal gjøre. Og ikke minst komme meg ut av rommet!

Håper uken har vært bedre for dere andre xoxo

3 kommentarer
    1. Uff da! Jeg har hatt nyrestein før, og det er ikke godt! Du har fortjent sjokoladen for å si det slik :3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg