Apple Watch

For litt over en uke siden kjøpte jeg meg Apple Watch med penger jeg fikk til jul. 
Og som forventet elsker jeg den. Jeg kjøpte min i Rose Gold. 

Apple Watch kan:
♥Vise tid og dato
♥Måle puls og ha kontroll på aktivitet og bevegelse (pluss skritteller) 
♥Ta imot samtaler (som du også kan svare på og snakke via apple watchen)
♥Gi beskjed når du får sms, chat meld, snap meld. Og du kan også svare med forhåndsvalgte svar. 
♥Bruke Siri 
Og mye mer..

Har du Apple Watch?


#apple #watch #rose #gold #klokke #sport #trening #mote #fashion 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg