Rest in peace my sweet

I dag var den siste dagen jeg koste med pusen min, hørte han male og pratet med han. 
Akkuratt nå føles det helt uutholdelig. 
Jeg har mistet en del av meg, en del jeg kommer til å savne. Og ikke vet hvordan jeg skal klare meg uten. 
I 14 år har vi hatt Pitterpusen. 
Katten som alltid heller skulle drikke fra dusjen enn vannskålen. Som lå i vasken og ventet på vann. 
Han var en katt med stor apetitt. Han elsket mat og var et skikkelig matvrak. 
Han lå i sengen min og malte når jeg var trist og pleide å vekke meg om morgenen. 

Folk som ikke har dyr vet kanskje ikke hvor tungt det er når dyret dør. Hvor mye personlighet de har og hvor inviduelle de er på samme måte som oss. 
Det er ingen som kan erstatte han. Og ingen vil være som han. 
Det finnes bare en Pitterpus. 

Jeg savner deg♥



2 kommentarer
    1. Jeg har også hatt et dyr som har dødd, men det føles mer som om det var et nært familiemedlem. Jeg kondolerer mye.
      Håper du har det bra, og har folk i nærheten av deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg