Marble Case

Denne uken har det vært sol! Og i dag fikk jeg smålig følelsen av at våren nærmer seg. 
Og det er jo forsåvidt sant. Snart er februar ferdig og da begynner offisielt våren. 
Får bare håpe det vises på tempratur og vær også. 

Andre som er klar for vår?

Jeg bestilte meg dette dekselet på ebay. Har sett bilder av det rundtom, men jeg er ikke en som bruker masse penger på et deksel. 
Så derfor fant jeg det billig på Ebay. Er et fint deksel da, eller hva?
Jeg har også Weheartit, en app jeg ofte bruker i sammenheng med inspirasjonsbilder på bloggen.

Hvis dere vil følge meg kan dere gjøre det HER,- ♥


#iphone #case #marble #weheartit #fashion

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg