Monopoly with friends

I dag våknet jeg opp til sol. 
Må ha tatt solen med meg fra drømmeland, da jeg drømte jeg var i LA. 
Skulle egentlig lage video i dag, men blir utsatt til neste uke. 

På tirsdag spilte vi monopol og døgnet ann til i går.
Så jeg var helt i zombie tilstand i hele går. Men det rettet litt opp i døgnrytmen min heldigvis da jeg fikk legge meg til et normalt tidspunkt. 
Var kjempe kos å spille monopol med gjengen (ragnvald, Ole, Martin & meg) da. Aldri prøvd versjonen med kredittkort før nå. 
Fant også ut at vi burde gjort det i en helg, da det er et sånt type spill som tar evigheter å bli ferdig med. 

Men nå må jeg ta meg en tur ut. Kisses



#brettspill #monopol #thesimpsons #bilder #cider #mote 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg