Til sminkebordet

I dag har vært en kort dag, jeg sto opp alt for sent og gikk egentlig glipp av halve dagen. 
Har hatt influensa, som nå er i sluttfasen. Men det har gjort at døgnrytmen min ble helt feil. 
Så prøver nå å rette opp igjen. Er vell ikke noen som har et magisk “falle i søvn” råd? 

Jeg fikk også noen nyte ting til sminkebordet mitt i dag, som jeg bestilte fra blivakker. 
Cosmetic organizer som roterer. Plass til en del, og er veldig praktisk. Den var mye større en det jeg trodde den skulle være. Så tok opp litt
mer plass enn ventet.

Også en ekstra cosmetic organizer til småting. Og en organizer til bomullpads. 

Fikk ikke tatt noen bedre bilder på denne tiden. Sorrry about that. 


#sminke #interiør #organizer

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg