Exciting week

I dag gikk jeg meg en tur ned til 7eleven og kjøpte is. 
Og da jeg kom opp igjen var folk begynt å komme hjem fra jobb. Sa gikk jeg Ole og Sandra ut i bakhagen og solte oss. 
Har ikke vært like varmt i dag, men var utrolig deilig å ligge i bakhagen uansett. Må jo prøve å bli brun, eller? 

Nå lager jeg og Ole oss salat til middag. Hva er vell bedre enn en god salat på en dag som denne?

Det er et par ting som skjer denne uken, som jeg kommer til å legge ut her på bloggen. Men ikke før det faktisk er gjennomført. 
Men det blir veldig gøy å dele. xoxo 
Ha en fin dag dere ♥


#healthy #salat #vår

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg