With Crazy people

Denne helgen har vært …interessant.
På fredagen ble jeg sittende å se på The Flash i flere timer, og etterhvert kom folk hjem fra nach med pizza. Så vi satt og drakk og koste oss med god musikk. 
Så på lørdagen prøvde jeg og Ole først å gå på tivoli, men det gikk ikke helt som planlagt. Dagen før satt sine spor, så jeg dro hjem igjen. Der satt Sandra og Ragnvald og koste seg med drikke. Så etterhvert joinet jeg de. Etterfulgt av at Ruben kom. Så det ble party (med bare oss fire). 
Noe som var utrolig gøy og koselig. Og må si jo færre man er på fest…jo mer sprøtt skjer. 
Vi er en sprø gjeng og jeg elsker å henge med disse folkene. 

(Bilde fra tidligere på dagen // Lørdagen) Meg og Szymon (stebror/bror) satt på snapchat og lo oss i hjel. 
Dette bildet er da åpenbart ikke morsomt, men de andre vi tok var helt sykelig morsomme.

Hva gjorde du i helgen?
Har du sett the Flash? (syntes den er helt awesome!)
-Renate

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg