Good friends and good food

Heisann! 
I går hadde jeg besøk av Ole marius, min kjære barndomsvenn. 
Ole martin hang også med oss, vi lagde god mat, pratet og koste oss. 
Er så godt å ha en venn som man har kjent hele livet. Masse minner og morsomme historier.
Så avsluttet vi kvelden med å se på Buffy. 

I dag dro Ragnvald til Oslo, så da er det bare meg og Ole martin som er hjemme i kollektivet. 
Så i dag kjøpte vi noe god mat og godis og skal ha en ordentlig sommer middag. Det er herlig å tenke på at det er sommer♥
Pappa var innom her tidligere i dag, så det var koselig. 
Men nå skal vi spise og kose oss med mer tv-serie, og senere skrekkfilm. 
Innimellom henger vi ut vinduet og hører på konserten som foregår nede i byen. Vi hører alt opp hit, så det er ganske greit. 
(Bergenfest) 

Hva gjør du i helgen?




#update #kos #venner #helg 

6 kommentarer
    1. Nei, lurte på om den var noe god,
      Vet du hvem jeg er nå? Jeg syntes den siste kommentaren var et for stort hint xD

    2. En gammel venn: Ah, Vell utifra det jeg har hørt, så er den visst god. Gleder meg til å se den.

      Nei, ingen anelse! Forrige hint var den med sandra sant? For jeg snakket med hun. Og vi klarte ikke finne ut av det sammen heller. Så du gjør en god jobb med å være anonym. Men hvis du har flere hint til meg, så bring it 😀 ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg