Update//GOT

Som jeg har sagt har vi vært litt syke her i hus, men forrige uke ble vi alle mye bedre. Så da tenkte vi at det passet å ha en fest i helgen. 
Ikke noe store greier, bare kose oss. 
På fredagen var jeg ute hele dagen. Fikk hengt med en venninne, Antonie. Som jeg ikke hadde vært med på en stund nå, så det var kjempe koselig. 
Så i helgen ble jeg ganske opptatt med andre ord. 
♥Hvordan har din helg vært?

Og ja.. jeg lagde ballongdyr og hatter… Because why not? 




-Renate

Ps: Herreguuuud så episk sesongfinalen av game of thrones var! Episoden var spennedes fra begynnelse til slutt. Digget den. Tror det er min favoritt episode fra hele serien. Så du sesongfinalen? Og hva syntes du? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg