Pokemon go og slikt

De siste dagene har jeg vært ute hele nettene og kjørt rundt med venner.

Vi har jaktet på pokemon mesteparten av tiden, og det har vært utrolig gøy. Glad det faktisk er et spill som bringer folk sammen og ut av huset.

Og er et godt hjelpemiddel for folk med angst og slikt. Gir en noe å fokusere på istedefor hva som foregår oppi hodet.

Vi har også gått en del turer i området og slikt.

Bringer tilbake så mye barndomsminner. Pokemon var så og si hele barndommen min. Så har ikke noe negativt å si om det.

Jeg har også gjort mye annet da, men for det meste vært ute med folk. Tilbringt minimalt med tid foran pcen for å si det sånn.Fikk også tatt noen fine bilder på turen, vell.. Med mobilkamera. But still..

Hva syntes du om pokemon go?

2 kommentarer
    1. Enkel situasjons forklaring : har ikke mer data på mobilen. Min bror går sikkert 2mil pr dag 😀 hele byen (jeg bor i alta) er ute å henger rundt pokestops xD jeg var ute endag og plutselig møter jeg på venner på en cafe (en pokemodule i nærheten tiltrakk oss tilfeldig sammen) hele greiene er sosialt og gjør sånt at folk motiveres til å gå.. det er awesome 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg