Like a Virgo

I det siste har jeg egentlig ikke hatt så mye å si. Verfall ikke her. 
Skulle ønske jeg hadde positive tanker å dele, men i det siste har ting vært .. vell sånn som livet kan bli av og til. 
Håper på bedre tider. Og ikke for å klage men håper også på bedre vær.

Men jeg begynner å få en plan på hvordan jeg vil ta tak i ting og begynne på veien videre. 
Jeg er jo snart 23. 
5. september for å være spesifik. 

Dress Like a Virgo 

CuteVirgo
SimpleVirgostyle


#mote #høst #september #virgo #jomfruen #enkel #simpel #stil #fashion

 

2 kommentarer
    1. Trist å høre at du ikke har noe særlig positivt å dele for tiden, livet kan virkelig være vanskelig til tider! Håper at det blir bedre for deg og at du får en kjempefin bursdag 🙂
      Fine klær, elsket skjørtet!
      Ønsker deg en fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg