One year older

Har lyst å lage et blogginnlegg om noe jeg nylig kjøpte, men selv om jeg kjøpte to er den ene en gave til en venninne som har bursdag denne måneden. 
Så kan ikke blogge om den før hun har fått den.

Og jeg hadde bursdag i går! Så min mor og kusinen min kom hjem til meg og spiste kake. 
23 år… Hva skjedde liksom? Hvor ble tiden av? 
Jeg føler meg ikke akkurat som en 23 åring. Heller en blanding mellom en 16 åring og en 40åring. 
Men hvem føler seg vell egentlig som alderen sin? Og hva har alder egentlig å si. 
Det er vell erfaringer og opplevelser som får oss til å føle oss som vi gjør/er. Og ikke minst personene vi har rundt oss. Ingen har mer påvirkningskraft enn vennene vi har, på samme måte som vi påvirker dem. 
Så ikke behold venner som vil deg vondt og sparker deg når du er nede. Keep the good once.


#birthday #bursdag #23 #eldre #september #virgo #life 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg