Pc krise

ohhh myyy god.
Må si jeg er glad for å ha macbooken som alltid fungerer som den skal, for hver gang jeg bruker samsung pcen holder jeg på å bli gal. 
Samsung pcen bruker jeg bare til spill egentlig, som The sims 4 og elder scrolls online. Men nå har jeg prøvd å få spille uten problemer i tre dager!
Først ville ikke Origin fungere, da jeg endelig hadde fått fikset det og kom innpå spillet, fikk jeg spille i max 30min før spillet klikket. Så da fikk jeg opp oppgavebehandling og der var “disk” på 99 og 100% 
Så då måtte jeg slite med å få fikset det. Da jeg endelig fikk fikset det bestemte pcen seg for …elller mer nøyaktig windows 10 seg for at nå skal den drive på med masse oppdateringer. Og jeg bare.. “ja, okey da. Kanskje pcen fungerer bedre hvis den har fått oppdatert alt”. Men selvfølgelig fant pcen ut at de oppdateringene skulle ta 100år. Og når jeg først fikk startet på nytt og den begynte å oppdatere… Så skulle den fryse midt i en av oppdaterinen som krevde at jeg tvangsavsluttet pcen og startet på nytt. 
Så etterhvert ga jeg bare opp på dette. 
Og i dag (dag 3) da jeg skal sitte meg ned å spille, så må spillet oppdateres også. Som også bruker tid… 
Så nå gir jeg snart opp, og kaster hele pcen ut vinduet.
Glad jeg har macbooken, men den er ikke akkuratt “gaming friendly”. 

PS: Denne samsung pcen har ikke fungert ordentlig siden jeg kjøpte den. Så ja frustrasjonen ligger dypt her.

Sorry about that. Men trengte å få det ut. 
pale
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg