Movies to buy this month

1. Alice through the looking glass
Bilderesultat for alice through the looking glass
Fortsettelsen på Alice in Wonderland er kommet. 
Dette er også den siste filmen Alan Rickman var med i før han døde. Han har stemmen til larven/sommerfuglen.
Det er en film med karakterer de fleste kjenner til. Mange av oss leste Alice in wonderland som liten eller så tegnefilmen. 
Det er en eventyrfilm, så len dere tilbake med popcorn og enjoy. 

2. Now you see me 2
Bilderesultat for Now you see me 2
Denne filmen handler om magitriks. Personlig likte jeg 1eren veldig godt og er spent på å se om 2eren er like god.
Kategori : Heist Thriller

3. The Conjuring 2
Bilderesultat for The conjuring 2
Skrekkfilm oppfølgeren alle vi skrekkfilm elskere har ventet på. Denne gleder jeg meg virkelig til å se. 
For de som ikke vet er dette en paranormal skrekkfilm. Har hørt masse bra om den!

4. Me before you
Bilderesultat for me before you movie
Denne har jeg fått med meg at er en skikkelig grinefilm. Men den skal visst være veldig bra.
Det er en romantisk drama film. Verd å se.

Ps: Dette er filmen som har kommet og kommer ut på dvd og blu-ray denne måneden.
Jeg har ikke sett disse filmene selv enda, men har ventet på at de skal komme på blu-ray. Så alle skal sees ganske snart. 
popcornmovie
Cookiescouple

UPDATE!!: Jeg har nå sett The Conjuring 2, og må helt ærlig si at jeg ble ganske skuffet. 
Folk hadde snakket om at denne var så skummel, men jeg fant den mer…. koselig. 
Og det er ikke akkuratt det man skal føle når man ser på skrekk. Jeg følte meg avslappet hver gang julesangen kom på og begynte å tenke på jul. 
Var lite kveppescener og var ikke så veldig intenst akkuratt. “demonen” eller hva jeg skal kalle det var ikke spesielt skummel heller. Alt var for urealistisk laget i form av farger og kvalitet. Virket liksom animert. 
Jeg syntes ting er mer skummelt når det er noe du ikke kan se, og når det er litt dårligere kvalitet. Og da mener jeg ikke at lyd og sånn skal være dårligere. Men at hva enn som hjemsøker dem skal være mer utydelig. 
Alt i alt en greit film, men ikke akkurat skremmende. 

#filmer #film #movies #watch #conjuring2 #skrekk #drama #eventyr #filmtips

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg