Julegave inspo

Er det bare meg som syntes det er tidlig å begynne å planlegge jul? 
Jeg elsker julen, det har jeg alltid gjort. Men føler den begynner tidligere og tidligere for hvert år. Og syntes dette gjør julen mindre spesiell og handler litt for mye om stress og kjøpepress. 
Det jeg vil mest i julen er og føle meg glad og tilfreds. Og kose meg masse. 
De beste minnene jeg har fra julen er ikke akkurat det mange sliter ræven av seg med å planlegge på forhånd. Men heller de små tingene som alle de koselige julefilmene jeg bare må få med meg hvert år. Som jul i andeby, tre nøtter til askepott, a christmas carol og enda mer Mikke mus og Donald filmer i tillegg til disney klassikere. 
Andre ting som gjør julen bra for meg er godis og god mat. 
Alle elsker jo selvfølgelig gaver. Men jo eldre jeg blir jo mer merker jeg at det bringer meg mindre og mindre glede. 
Og mye av grunnen til det er at folk stort sett bare løper rundt og stress-kjøper og dermed er ikke gavene akkurat tilpasset personen som får den. 
Og for at en gave skal bety noe for meg må det ha vært omtanke bak den. Det må ha vært noe noen så på og tenkte… den der… den tror jeg at Renate ville likt.
At gaven forteller meg at personen jeg får den av faktisk kjenner meg litt. Men selvfølgelig jeg blir jo glad også bare jeg får noe i det hele tatt. 
Men det som betyr mest er tankene bak den. 
I en stressende hverdag er ikke dette akkurat det letteste å få til når de fleste har så mange gaver de skal kjøpe, og man kan ikke akkurat gjøre det for alle I guess. Men litt tanke bak da.

Uansett her er noe gave inspo: 
For her xmasgifts

 For him xmas


#julegaver #inspirasjon #inspo #xmas #for him #for her

 

6 kommentarer
    1. Du har så rett i at julen føles som den begynner tidligere og tidligere hvert år.. og når det blir stress i tillegg, så blir liksom ikke julen like fin. Jeg har begynt med gaver allerede nå slik at jeg har litt tid til å finne gaver som passer til de som skal få dem, for det er så mye koseligere! Mye fine tips du kom med 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg