Halloween bakst // Halloweekend

Lørdagen ble ganske så stressendes til tross for at vi hadde bestemt oss for å ikke ha fest. Siden festen i fjord ble så….ekstrem. 
Tenkte vi at det passet bedre med noe roligere i år. Så vi inviterte en venninne, Silje og hun tok med seg Monopol game of thrones edition. 

Med engang jeg sto opp begynte jeg å bake, for det hadde jeg planlagt å gjøre i et par uker. 
Jeg fikk ikke kjøpt inn alt jeg skulle og da blandt annet oransje og svart konditorfarge. 
Så måtte nøye meg med de jeg hadde liggende fra før av som da kun var rød og blå…. og de nektet å bli noe annet enn babyrosa og babyblå.
Neste gang skal jeg få kjøpt inn alt jeg trenger, men denne gangen ble det nå bare sånn. 
Men ble ganske så fornøyd til tross for det da. 
Jeg hadde noe strø som ser ut som glass og helte litt rød konditorfarge noen steder så det skal se ut som rennende blod. 
De blå tok jeg bare spiselig glitter på. Og noen hvite som ikke er med på bildet som ble spøkelses muffins. 
Også lagde jeg kjeks! Hadde kjøpt former til å lage halloween figurer. 

♥Hva syntes du? (til tross for at jeg bare hadde rød og blå farger å jobbe med)


Jeg måtte mulititaske med dekorering og spilling samtidig. Men det gikk raskt og snart var fokuset mitt på spillet, mens vi gomlet på kjeks og muffins.

Etter vi spilte så vi på skrekkfilmer. Lights out og Friend request. 
Hadde gledet meg til å se disse filmene og endelig noen filmer som levde opp til forventningene. Ole kvapp så sykt at jeg og Birgitte også kvapp. 
Men vi koste oss mega masse. Håper dere hadde en like bra kveld som vi hadde! 

Dere kan også følge meg HER,-


#baking #halloween #helg #monopol #kjeks #muffins #kos 
 

6 kommentarer

Siste innlegg