Pastel Pink

I dag kom jeg meg endelig opp tidligere enn vanlig og fikk gjort litt av hvert. 
Jeg har forresten farget håret pastel rosa. Elsker å prøve ut nye ting med håret. 
Prøvde ut Schwazkopf sin Live Ultra Brights or pastel farge. Kjøpte også lilla og blå som jeg skal teste ut senere. 
Jeg blandet fargen med en del balsam for å få den i en pastel tone, fargen var litt vanskelig å få blandet ut. Den klumpet seg liksom litt. 
Men gikk greit. Vet ikke om jeg anbefaler den videre hvis man skal ha pastel tone, men resultatet ble greit nok. 
Har tidligere prøvd fargene fra superkul.no og de har funket utrolig bra. Eneste er at de holder ekstremt mye lengre enn planlagt (og sagt på pakken). 
Så tenkte derfor å prøve noe annet. Håper denne bare holder seg et par uker. Men får se! 

Har du prøvd ultra brights or pastel fargene fra Schwazkopft?



Dere kan også følge meg HER,-

#hår #pastel #rosa #pink #inspo 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg