Ulogiske følelser

Heisann. 

Når jeg har et møte eller en time til forskjellig, så klarer jeg å stresse meg selv så sinnsykt opp. 
Og det skjer fordi jeg er redd for å bli redd og få angst. Angst følger meg daglig og dette sliter meg ut. 
Vet det er mange andre som opplever det samme, og mange har jeg sett skrive om det på jodel. 
Det gjør at jeg føler meg litt mindre alene i det, men samtidig er alle sin situasjon forskjellig. Hvordan det har oppstått, hvor lenge man har slitt osv…

Og alle takler psykisk problemer forskjellig. Det jeg alltid minner meg selv på når jeg trenger det er at dette er ikke hvem jeg er! Det er noe som har skjedd med meg, og som med alt annet må det behandles og heales. 
Å ha angst og depresjon er ikke noe som kler min personlighet eller passer inn i livet mitt, men jeg har gått igjennom hvorfor det skjedde tusen ganger og det gir mening. Jeg forstår hvor de følelsene kommer fra og jeg skjønner hvorfor dette skjedde med meg. 

Men uansett, min plan nå er å kvitte meg med stress mest mulig. Man kan aldri få det helt ut av livet, men redusere det mest mulig! 

Jeg skal btw komme med bedre innlegg fremover. Men når jeg stresser som jeg har gjort går fokuset kun på det. 

Hva hjelper deg å stresse ned?

stressingdepressed
quote
anxiety
morningdeal
candle


#stress #angst #ulogisk #emotions #heal #depressed

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg