2.søndag i Advent

I dag er det 2.søndag i advent, og jeg kjenner tiden går litt for fort.
Har så vidt klart å godta at det er desember, men her er vi. Vi har verfall fått pyntet her i kollektivet og vi har tre tv kalendere vi følger med på.
Vi prøvde oss på den nye serien snøfall, og den er faktisk ganske så koselig og bra laget. Så den tenker vi å fortsette med.
Ser også på de gamle klassikerne som The Julekalender (dvd) og Olsen banden jr. første kupp (youtube). Tenker også og se en julefilm hver dag frem til jul. Vell… kanskje ikke hver dag. But you get the point.
Man mister mye av den gode julestemningen når man blir eldre, og jeg prøver å få verfall noe av den tilbake om jeg klarer. Good things are worth keeping.

Håper alle har hatt en koselig helg, og at dere gleder dere til jul♥




#jul #kalender #tv #pynt #dekorasjon #snøfall #olsenbanden #advent #lys

2 kommentarer
    1. Jeg vil også gjerne ha tilbake den gamle julefølelsen, men det skjer nok neppe! Derimot gjør jeg meg vant til julestemningen som er her nå 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg