I’m back

Jah, da har jeg vært borte en stund og kommer kanskje til å skrive mer om det senere. 
Men nå er jeg verfall tilbake, og jeg har nå nylig flyttet! 
Jeg bor nå sammen med venninnen min Birgitte. Og skal ta bilder og slikt når vi har fått ryddet alt på plass.
Siden vi flyttet inn hit i går, er det fortsatt en del esker og diverse ting som må ryddes på plass. 
Ikke har vi fått sofa på plass enda heller. Men alt vil være i orden på slutten av uken.

Det har vært noen merkelige og innimellom kaotiske uker. Men nå begynner det å roe seg litt.
Det er ingen dramatisk situasjon eller noe som har gjort at vi flyttet altså, det bare passet bra for oss. 
Det kan være tøft å bo i kollektiv til tider og det er vell forståelig. Forskjellige personligheter som går oppå hverandre dag inn og dag ut. 
Jeg har vært heldigere enn mange og bodd med mennesker som jeg har kjent i mange år. Men nå føltes det riktig og flytte til et sted som passet litt bedre for psyken min. Og litt lettere når vi bare er to som bor sammen. 

Jeg tror vi skal få det koselig her som vi bor nå, så snart vi får ryddet ordentlig that is. 

Inspo
etsybathroom
bathroomhome
catflowers
homeroom

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg