Almanakk og PH-mirakelet

Nytt år, ny almanakk. 
Det jeg liker med de jeg bestiller fra personligalmanakk.com er at man kan designe almanakken selv. 
Jeg likte når man kunne lage en collage av forskjellige bilder til å ha på forsiden og baksiden. Men det gikk visst ikke i år. 
Så da tok jeg bare noen bilder jeg nylig hadde tatt. 



 

Jeg kjøpte også nylig en bok om å balansere kostholdet. Den heter PH-mirakelet av Robert O. Young og Shelley R. Young
“Glem telling av kalorier eller målig av kolestrol, blodtrykk, blodsukker og hormonnivåer. Det som gjelder er syre-base-balansen i blodet ditt. I denne boken presenterer han sitt revolusjonerende og effektive kostholdsprogram for å balansere kroppskjemien.” 

Etter jeg har lest igjennom denne boken tenker jeg å prøve ut oppskriftene og tipsene som er i slutten av boken. Og etterhvert kan jeg oppdatere her om hvordan det virker på kroppen og helsen. 


#bok #ph #mat #helse #kosthold #almanakk #planlegger 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg