Adams matkasse

Det enkle er ofte det beste. Er det ikke det folk sier?
Vell, her i hus sliter vi verfall ofte med å finne ut hva vi skal ha til middag. Og det å kjøpe inn en dag av ganger er ikke jeg noe fan av. 
Så pleier å kjøpe inn å ha i frysen. Men vi tenkte derfor å prøve ut Adams matkasse. Jeg valgte ofc Fri-for kassen. Siden..vell hvete og melke allergi/intolleranse. 
Og må si jeg er ganske fornøyd med denne kassen. Vi ble verfall god og mett i dag. Så kanskje et godt alternativ for de som aldri klarer å bestemme
seg for hva de vil ha til middag. 

Ellers, fant jeg ut at jeg nå har sett ferdig Veronica Mars. Så hva jeg skal gjøre nå er et godt spørsmål. Neida.. finnes vell noe. 
Som kanskje å rydde…Haha. Nei, trodde ikke på meg selv der jeg heller. 
Skal få gjort sånt også etterhvert. Men ikke før jeg har energi til overs. Så send meg energiiii! 

TTYL 




#food #feedme #adams #matkasse #goodshizz #enkelt

4 kommentarer
    1. Ingerslilleverden.blogg.no: Hehe. ja ser den. Tenkte bare å prøve en uke med adams matkasse. Men kommer ikke til å ha det fast. Men er greit innimellom^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg