Don’t be a bully

Når jeg er innpå Jodel blir jeg alt for ofte irritert, spessielt hvis jeg er innpå rundt denne tiden. 
Jeg ser folk som bryter ned folk som sliter og folk som bare er ute etter å være spydig og krangle. 
Skjønner ikke helt hvordan dette samfunnet fungerer lenger. 

Man skal ta hensyn til andre mennesker og ikke spytte ut med negativt bull bare for å skape reaksjoner hos folk. 
Jeg har sett så mange syke folk innpå den appen og andre steder og er bare ikke sånn man oppfører seg ovenfor andre mennesker. 
Det er kanskje trygt å sitte der bak mobilskjermen, men du kan faktisk være ansvarlig for at noen skader seg selv.
 

Menneskene i dette samfunnet her er så ansvarsfraskrivende som det går ann å bli. Ingenting er deres feil. 
Sannheten er at en hver person i dette samfunnet har et kollektivt ansvar for at dette samfunnet skal fungere på en god måte. 
Vi er alle i dette sammen.

Så behandle mennesker du møter og mennsker på andre siden av en mobilskjerm/pcskjerm med respekt.

Don’t be a bully.

Sorry about that. Men måtte nesten få det ut av systemet.
Skal heller komme med mer positivt og uplifting fremover xx.

#samfunn #mening 
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg