“HURR” for mamma

Akkuratt nå er jeg hos min mor og feirer bursdagen hennes. 
Og det er fullstending kaos. 
Begge nivøene mine er her, og selvfølgelig har de proppet i seg tre is og krem og greier allerede før middagen. 
Han minste har klart å myrde alle ballongene, inkludert folieballonen “A”. Så nå er det “HURR” istedefor “HURRA”. 

Jaja, HURR da mamma. 

Vurderer å gjømme meg på vaskerommet og bare bli der en timestid. Haha, herregud.
Merker jeg kanskje har vært litt mye hjemme hvor det stort sett bare er meg, og av og til kommer venninnen min ut fra rommet og joiner meg i stuen. 
Hjemme er det jo veldig rolig og stille stort sett hele tiden. Så det å være her nå med fullt hus og unger… det var kanskje ikke noe jeg er helt i form til enda. 
Men sånn går det da! Haha
Er også koselig da selvfølgelig å være rundt familien. ♥











Gratulerer med dagen mommy


#familie #bursdag #feiring #muffins

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg