Opal hair

I går fant jeg ut at det var på tide å få prøvd ut det jeg har planlagt de siste ukene. 
Opal hår. Det fine med opal er at man kan leke seg med forskjellige farger (blå, lilla,rosa). Og man kan egentlig ta hele håret eller bare striper, som jeg har gjort her. Vurderte å ta hele håret, men tenkte siden dette ikke er noe jeg har prøvd ut før var det sikrest å bare ta noen striper. 
Jeg brukte Colorista washout , Crazycolor og LIVE( schwarzkopf). Jeg blandet kanskje ut med litt for mye balsam. Det meste av rosafargen forsvant. Lilla fargen syntes godt, men ser delvis rosa ut og blåfargen ser man ikke så godt på kamera da den ble ganske pastel. 
Men alt i alt et greit nok resultat for et førstegangs forsøk. Eller hva? 


#hair #pastel #opal

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg