Spring makeup look

Akkuratt nå sitter jeg bare å venter på å få høre Miley cyrus sin nye sang Malibu. Som skal komme i dag, som sikkert blir nærmere i morgen for oss her i landet. May 11th ♥
Det sies at hun har gått tre uker uten weed og andre drugs og det nye albumet skal være country/pop/rock. 
Hun har gått mer tilbake til røttene sine. Så blir gøy å se hva hun kommer ut med. 
Update: Sangen hennes er nå ute♥

Uansett! 
Jeg går egentlig de fleste dager helt uten sminke. Jeg liker ikke å ha noe særlig sminke i fjeset og pleier som oftest og holde meg til øynene. 
Men tar hele fjeset hvis jeg skal på fest eller diverse andre ting. Men holder det i det minimale. Elsker derimot øyesminke! 
Her er en simpel makeup look med NYXultimate paletten.



#makeup #look #sminke #eyes #musikk #malibu
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg