New Products — Sephora & Coverbrands

Omg. Jeg har nettopp mottatt bestillingen min fra Sephora og jeg er allerede forelsket i disse øyeskyggene fra Stila. 
Jeg kjøpte “Smoky storm” og “kitten karma” og de er helt nydelige. Gleder meg til å prøve de ut. 
Prøvde ut på hånden min og de har nå tørket og ser ut til å sitte veldig bra på. Går ikke av når jeg stryker over de. 




Jeg kjøpte også denne fra sephora. Jeg elsker Too faced, og er ikke akkuratt et merke man finner her i landet. 
Fikk noen øyenskygger av en fra taxfreen engang (too faced). Og er de eneste øyeskyggene som jeg nesten har brukt opp. 
Men har nok øyeskygger nå, så tenkte derfor å prøve ut denne primeren fra Too faced. Så gleder meg til å prøve den ut. 

Pure Clay og Peel of Mask kjøpte jeg fra Coverbrand. 
Pure Clay hadde jeg en prøve av som jeg fikk brukt før jeg kjøpte den. Og likte den ganske godt. 
Har også prøvd “Peel Off Mask” etter at den kom i posten. Og denne var jeg derimot ikke like fornøyd med. 
Den fungerer mye bedre enn f.eks den som bare heter “Blackhead killer”. Da den sitter mye bedre og bruker lengre tid på å tørke. 
Men sekundet jeg begynte å smøre den i fjeset begynte øynene å svi og lukten var litt for intens. Så ser ut til å være noe sterke greier i den
som gjør at man altså svir i øynene. Så anbefaler den egentlig ikke videre. 

Uansett. Hvis noen vil vite mer om produktene etter at jeg har prøvd de. Just leave a comment. Jeg tar imot forslag♥

Har du prøvd noen av disse produktene før?


#sminke #skjønnhet #sephora #coverbrand #love #produkter

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg