Uten internett // 17.mai inspo

Nå har jeg gått halve dagen i går og dagen i dag uten internett. Fikk det nettopp tilbake. 
Så da vet jeg hvordan det føles…
Overrasket over hvor bra jeg taklet det selv etter jeg gikk tom for mobildata. 

Ente opp med å spille Sim City hvor jeg lagde ferdig tre hele byer. 
Og fikk jo også ryddet litt i leiligheten da. 
Selvom ingen av disse tingene var det jeg hadde planlagt å gjøre i dag. Men uten internett ble det litt vanskelig å få gjort det andre jeg tenkte.
Men neida altså skal ikke klage. 
Må vell tåle å være uten internett, selvom det hadde vært lettere om jeg hadde hengt med venner eller noe. 

Men nå er det tilbake og det er jeg også. 

Så nå planlegger jeg bare morgendagen. 
Skal verfall grille og spise pavlova♥ 
Hva er din plan i morgen på 17.mai?

 

17.mai

#internett #mote #17mai #nasjonaldag #inspo #inspirasjon #rødt #hvitt #og #blått 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg