Gifts from Paris

Så i forrige uke var min mor sammen med samboer og to andre i Paris. 
Og på søndag kom hun hjem igjen. Må si jeg er smålig sjalu. 
Være så nærme butikker som Chanel. De er helt syke priser på sånne high fashion butikker da. Men bare det å ha vært i nærheten av det 
hadde vært et høydepunkt for meg. 
Får vell dra selv en dag. 

Men foreløpig koser jeg meg med at jeg fikk en gigantisk pose med kinder buenos, armbånd og øyeskygge fra Sephora. 
Tror Sephora er min nye obsession. 




#sminke #sephora #paris #bueno 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg