Mondays…

Badet er fortsatt ikke blitt fikset, men vi får snart rørleggere på besøk. Så forhåpentligvis er det ikke lenge igjen til det kan brukes som normalt igjen.
Begynner å bli utrolig lei av å vente. 
Så er ute av huset når jeg kan. I helgen var jeg hos min mor sammen med nevøene mine. 
De hadde laget boller, som jeg koste meg med. 
Og vi spiste pizza på fredagen og dagen etter ble det grilling. 

Uansett. Jeg tenker fremover å begynne å trene. 
Men blir hjemmetrening. Så trenger et program. 
Noe som er simpelt og ikke for krevende som jeg kan gjøre mer avansert etterhvert. 
Formen er utrolig dårlig nå. Så derfor må jeg starte enkelt. 
Noen som har noen ideer? tips? motivasjon
(haha)


#nails #photo #chrome #effect 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg