Lately through my phone

De siste ukene har det skjedd litt forskjellig, men samtidig ganske lite. Jeg var en liten tur til Voss og dro hjem igjen etter et par dager. 
Bakt boller og prøvd pil og bue. Og hvem andre er like hekta på game of thrones som meg? 
Deanerys og Jon Snow på samme sted uten å vite at de er i familie! Håper de snart finner det ut. 
Hva tror du kommer til å skje?

Også prøvde jeg to av ingefær shottene de selger på 7eleven, ekstremt sterk. Men er nok ganske sunt.
Så anbefaler å prøve! 

Ellers har jeg kjøpt inn litt sminkegreier, blandt annet noen supersøte havfrue sminkekoster som jeg bare elsker. Gleder meg til å prøve de ut,
sammen med den nye sminken min fra Too Faced♥


#bilder #mobil #snapchat #sminke #mermaid #mat #gameofthrones #arrow #boller 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg