My Favourite beauty products

1. ABH – Modern Renaissance
Denne paletten vet jeg at er en favoritt hos veldig mange og med god grunn. Den er super pigmentert, lett å blande og har et bra utvalg av fine
farger som passer godt sammen. Og det blir det supre makeup looks ut av.

2. Too Faced Glitter bomb palette
Denne paletten er det ikke lenge siden jeg kjøpte, men kan allerede si jeg er helt forelsket i denne paletten. Det viktigste å huske på når man
kjøper denne er å kjøpe glitterlim. Resultatet blir helt fantastisk. 
Denne

3. Stila Magnificent Metals Glitter Eye Shadow
Tror jeg trygt kan si at jeg er en fan av glitter. Disse øyeskyggene fra Stila er super fine og kan brukes alene eller over andre øyeskygger
og resultatet blir fantastisk uansett. 


4. Make up store Face Mist
Jeg har prøvd et par facemister tidligere og dette er garantert favoritten min så langt. Kan gå en hel dag og bare spraye denne i fjeset. 
Utrolig forfriskende for huden. Inneholder blandt annet aloe vera.

5. Isadora Mascara
Jeg føler Isadora generelt er et veldig undervurdert merke. Denne mascaraen har vært favoritten min en stund nå. Jeg hadde også en før denne som var en klar favoritt (også fra Isadora), men den forsvant og da gikk jeg over til denne. Syntes den er langt bedre enn de fleste andre jeg har prøvd. 


#sminke #beauty #products #toofaced #isadora #ABH #makeupstore

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg