Bday wishes

Så denne uken har jeg bare ligget i sengen med influensa. 
Så lite har skjedd hos meg. 
Feber og vondt i hele kroppen, full pakke rett og slett. Og da er det eneste som hjelper å bare krype under dynen, drikke masse vann og få i seg mat. 
Spilt en del The Sims 4 også. Syntes “På jobben” utvidelsespakken er gøy å spille, spesielt når man ligger å er syk og ikke kan gjøre stort annet. 
Prøvde meg som politi, og første saken jeg fikk glitchet helt og ble umulig å løse. Men fikk heldigvis fikset det sånn at jeg fikk begynne med ny sak og da fungerte det fint. 
Noen andre som har spilt The sims 4 på jobben? 
 

For dere Sims elskere kommer utvidelsespakken “hunder og katter” ut 10.november, men er ute til forhåndsbestilling allerede nå. 

Jeg har også bursdag om under en uke. 24? What? Jeg? Pfff. 


♥ Bday wishes ♥

 

bday wishes

Veske med plass til Macbook, f.eks Michael Michael Kors Veske HER.-, gavekort, penger, Mac studio fix fluid foundation ( på kicks), iphone glitter case, spectrum eller morphe brushes, Anastasia Moon child Glow kit (På kicks)


#gave #ideer #inspo #bday #comingup #24 #thesims #influensa 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg