5 merkelige og gøye mat produkter som er nytt i høst

1. Sjokolade pizza fra Ristorante. 
Så jeg har sett slikt tidligere på youtube, men aldri i Norge. Aner ikke hva jeg skal føle her, 
jeg elsker pizza og jeg elsker sjokolade. Her får jeg vell bare teste ut! 
Bilderesultat for ristorante pizza chocolate

2. Cheese POP
En type ostesnacks som kan brukes i salat, med spekemat og i supper. 
Eneste jeg klarer å tenke her er “popcorn i osteversjon?” 
Relatert bilde
3. Svarte truseinnlegg
Endelig noen truseinnlegg som er like mørk som sjelen min. 

Bilderesultat for libresse svarte truseinnlegg

4. Fanta Solbær
Så denne har jeg sett først på Jodel, hvor noen hadde testet den ut og mente den smakte grusomt. 
Jeg tror jeg må smake selv for å ha en mening. For når det gjelder brus så liker jeg det meste. Tror det bare er to brus smaker jeg ikke har likt hittil og det er Dr.pepper og cherry coke. 
Bilderesultat for fanta solbær

5. Skrella Mozzarella og Go Vegan ost
I så utrolig mange filmer og serier har jeg sett dette konseptet. Cheese sticks som man skal skrelle mens man spiser de som de er. 
Nå er det også i Norge.. for de som kan spise sånt. Go melkeintolleranse. 
Men her har de også heldigvis for meg kommet ut med noen nye oste erstatninger “Go Vegan”. 

Har du testet ut noen av disse enda?
Noe du har spesielt lyst å prøve ut?

(bilder lånt fra google og meny.no)


#mat #dagligvarer #matvarer #butikker 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg