Jaclyn Hill Morphe Palette

Jeg må nesten bare skryte litt over denne paletten. 
Fargene er helt utrolig fine og super pigmenterte. Gleder meg til å prøve ut mange forskjellige looks med denne paletten. 
Var blandt annet denne jeg lagde “purple madness” looken med. 
Jeg begynte å følge denne Youtuberen Jaclyn Hill for noen år siden da jeg ble tipset av en om at hun snakket om i en video at hun har slitt psykisk. 
Etter den videoen begynte jeg å følge hun og hun har utrolig mange fine sminkelooker. Så når hun kom ut med denne paletten visste jeg at jeg ville ha den. 
Det jeg ikke tenkte over var at også mange andre ville ha den og den ble solgt ut på under 45min de to første gangene den kom ut. 

Uansett! Hvis man sliter med stress, psykiske problemer, nervøsitet eller andre ting så hjelper det å holde hendene i bevegelse. Gjøre noe med hendene. 
Om det så er sminke, maling, tegning, design, strikking. 
Just do it. 



#jaclynnhill #paletten #makeup #look #for #fall #simple

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg