Fall Vibes

Nå har høsten virkelig begynt å kicke inn. 
I natt blåste det noe helt sinnsykt og i dag har det pøst ned. 
Rart hvordan det kan forandre seg så ekstremt på bare en uke. Men jeg er klar.
Eller rettere sagt, jeg er klar for høst mote og kosegensere. 
For hvem liker vell ikke å ta på seg den mest kosete genseren du har, lage noe kakao og se på en koselig høstfilm? 
Eller, denne måneden er vell ment for skrekkfilmer mest. Og jeg som er super skrekkfilm fan burde se en ny skrekkfilm hver dag. 
Men jeg tar og holder meg til lette koselige filmer for nå. 
Har ikke det så tipp topp for tiden, og da er det best at man holder seg til lettere filmer som har positiv påvirkning. 

I går satt jeg utenfor og malte. Ikke noe jeg vanligvis gjør, men følte det var en måte og ha litt utetid og samtidig gjøre noe kreativt. 
Og her er det Harry Potter vibber til tusen. (bildet) På genseren står det “Always”. Også har jeg fått min mor til å strikke Gryffindor skjerfet til meg.
Because… why not?


#høstvibber 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg