Fancy – Missguided

I dag hentet min mor meg også hentet vi kinamat takeaway. 
Har fortsatt en del igjen som jeg skal spise nå mens jeg ser en film jeg fant på Netflix. 
Og som vanlig tar jeg imot filmtips, er alltid på leting etter gode filmer. 

Jeg fikk også hentet noen pakker på posten.
Denne kule Capsen og backpacken så jeg på nett og fant ut at jeg bare måtte ha. De er fra Missguided and I love.
De var også på tilbud, så kostet ikke mye heller.
I mean… GUUURL♥


Jeg kjøpte også disse Marble Post-it lappene og disse blyantene. #Bosslady 
Blyantene fant jeg på H&M. Blyanter er jo bare blyanter, men litt gøy med noe litt ekstra da, eller?


#missguided #mote #shopping #nytt #pakke #post 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg