Magnetic Lashes

Jeg så på internett noen annonser om magnetiske øyenvipper. Så man slipper da å bruke vippelim. 
No mess. 
Og dette hadde jeg selvfølgelig veldig lyst å prøve, men ikke noe jeg orket å bruke penger på. For man vet jo aldri om det faktisk funker noe særlig bra før man har prøvd det. Men så fant jeg noen på ebay til en veldig billig pris. 
Så de prøvde jeg i dag! Det tar litt trening å få de på riktig, men det funker ganske bra. Det er nesten umulig å få de helt inn til øyevipperoten, men ser bra ut så lenge man ikke studerer øynene. 

Den ene øyevippen datt ned da jeg skulle feste den, og endte opp med å lete etter den i evigheter fordi den bare forsvant. Men fant den til slutt! 




#sminke #makeup #look #eyelashes #magnetic #beauty

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg