Change

Vet ikke hvorfor jeg gjør sånne ting som å sitte i over en time og lese igjennom gamle meldinger på mobilen. 
Jeg har meldinger helt tilbake til 2010, siden jeg har hatt iphone siden 2008 har jeg alltid sykronisert med iTunes og dermed alltid hatt alt innholdet på mobilen med meg videre når jeg har oppdatert til nyere modeller. 

Sykt å lese meldinger fra folk jeg ikke snakker med lenger, eller til og med folk jeg såvidt husker å ha snakket med.
Heldigvis er det mest morsomme samtaler, men noen er ikke like gøy å lese igjennom. Nå driver jeg heldigvis og sletter 90% av alle meldingene.
Føler det er på tide. 
Jeg er ikke lenger den personen jeg var på den tiden og det er ikke de fleste jeg snakket med heller. 
Folk forandrer seg og livet går videre. 
Hvor mye forandrer man seg egentlig?

Jeg vet at jeg selv har forandret meg på mange måter, spesielt måten jeg snakker på. 
Før var det veldig spontane og tullete samtaler og mye av det jeg og mange andre skrev til hverandre ga overhode ikke mening. 
Det var liksom i min vennegjeng lov å være litt gal. Vi trengte ikke gi mening, vi trengte ikke å være seriøse hvis vi ikke følte for det. 
Og vi kunne si de sykeste ting som falt oss inn å si. 
Samtalene over årene er det jeg tror som forandret seg mest. Det gikk fra lette tullete spontante samtaler til mye mer seriøse tunge samtaler og mye mer formelt. 
Jeg personlig er ikke en veldig formell person. Jeg hater formelle ting fordi jeg føler meg ukomfortabel hvis jeg må være for ordentlig. 
Jeg er mer den sprø personen som kan sitte å le i tre timer om noe helt idiotisk. Samtidig som jeg er flink til å snakke om alt vondt. 
Jeg takler ikke “small talk” og aldri skjønt meningen med det. 
Man blir ikke kjent av å snakke om været eller at arbeidsdagen var litt kjedelig. Og ikke bryr jeg meg heller. 
Når jeg har en samtale med noen liker jeg å bare hoppe rett i det. Hvordan har du det EGENTLIG? 
Eller bare sitte å le og tulle og ha det gøy. For hva er vell livet hvis vi bare skal sitte å være grå og triste hele tiden eller bare holde alt inni oss? 
 

Men en ting er sikkert, forandret meg har jeg. Men på mange områder er jeg fortsatt veldig lik mitt tidligere jeg også. 
Det er viktig og vokse og få erfaring og utvikle seg, men det er også viktig og ikke gi slipp på de positive sidene som alltid har vært der.
 

Hiver med den nye sangen til Eminem ft. Beyonce ♥ Give it a listen

Gjerne del hva dere syntes om sangen i kommentarfeltet ♥

#tekstmeldinger #samtaler #mennesker #forandring #walkonwater #eminem

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg