Juleinspirasjon i november

Denne uken har jeg vært syk og for det meste ligget i sengen. 
Jeg ble super irritert når første tegnet på forkjølelse/influensa kom, men er ikke så mye annet å gjøre enn å la det gå sin gang. 
Neste uke skal jeg verfall finne på noe utenfor disse fire veggene. 

Nå for tiden er jeg veldig fokusert på Jul. 
Det jeg gleder meg mest til er å se på julefilmer. Sette seg ned i sofaen med kakao og teppe og sette på filmer som The Grinch eller Hjemme Alene. 
Eller en av mine favoritter; A christmas Carol. 
Også all den gode maten da, som jeg åpenbart trenger. Få ha som mål og legge på meg minst 3kg i julen! 
Håper for alt i verden at jeg klarer det. Hater hvert sekund av å være undervektig. Det er nesten som at det å mangle disse viktige kiloene på kroppen også gjør at man mangler personlighet (i tillegg til alt annet som blir påvirket). Man klarer ikke helt å være seg selv. 
SÅ jeg krysser fingrene for at julen hjelper meg på vei! Stemningen skal jeg selv legge opp for at er til stede. 

Forbereder meg på alt fra gaver til baking og dekorering. Bakingen ville min mor at vi skulle begynne med allerede i løpet av neste uke, 
så da jeg skal dit å bake og kose meg. 
 christmaschristmas
chocolatechristmas
christmaschristmas
catblanket
Superthumbchristmas
Superthumbchristmas lights
bookchristmas

#weheartit #bilder #inspirasjon #jul #xmas #christmas #november #inspo 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg