Bakedag – Smultringer

Dagen i dag har vært smålig travel. 
Men jeg, kusinen min og min mor bakte smultringer. Vi pleier alltid å bake en del før jul og smultringer er noe vi har pleid å bake. 
I tillegg til at vi har pleid å bake pepperkaker, kakemenn og diverse annet. De normale tingene. 
Tror ikke smultringer er så normalt å bake om julen kanskje. Men det er noe vi har pleid å gjøre verfall. Yummy!
Jeg satt også sammen pepperkakehus. Men fikk ikke dekorert det da jeg ikke hadde noe å dekorere med. Men så snart jeg få kjøpt det etter helgen en gang skal jeg gjøre det ferdig også. 

Jeg tok med meg en del hjem.
Jeg smeltet sjokolade å hev på noen sammen med strø. Donut Style. 
Nå skal jeg kose med Riverdale. xx




#baking #jul #desember #yum #donut #smultringer #bake #baking #food #mat #godis #sjokolade 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg