My Gingerbread House

I dag har jeg bygget pepperkakehus mens jeg så på Harry Potter. 
Det beste med å bygge pepperkakehus er lukten. Lukten av pepperkake og polkagris. 
Jeg måtte selvfølgelig gå for den mest tidkrevende metoden med melisen på taket hvor jeg fulgte takstenene. Jeg skulle egentlig ha noen andre dekorasjoner i tillegg, men disse var de utsolgt for. Så da måtte jeg finne en annen løsning. 
Tror nok aldri jeg kommer til å lage et av de super proffe pepperkakhus designene man kan se på internett, av den enkle grunn at melis er utrolig vanskelig å jobbe med. Spesielt hvis man ikke har de rette redskaper. Men brukte ihvertfall ikke seigemenn og nonstop. 

Nå tenkte jeg at jeg skulle kose meg med “Hjemme Alene”. Den er jo en klassiker og alltid like koselig. 
Ha en fin Lørdags kveld folkens xxx


#jul #desember #kos #pepperkake #pepperkakehus #hus #hjemmekos #christmas #xmas #cozy

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg