When you’re a teen at heart

I dag har jeg gjort ganske lite. 
Jeg satt på musikk fra 90-tallet og tildig 2000-tallet og etter det glemte jeg tid og sted.
Jeg pleide å høre mye på artister som Simple Plan, Green Day, The American Rejects. Jeg hører på de innimellom fortsatt, men ikke i nærheten av så mye som jeg gjorde tilbake på ungdoms skolen. 
Skikkelig “teen angst”. 
Føler meg liksom minst 6år yngre når jeg hører på visse sanger. Er egentlig litt sykt hvor påvirket man kan bli av en sang.

Har du noe musikk som du hørte spesielt mye på i ungdomstiden? 
(Eller hører på nå hvis du har ungdomstiden din nå)

Jeg vil også nevne en video som gikk viral i går! 
En mor som filmer sønnen sin hvor han forteller at han blir mobbet. “Keaton Jones” heter han. Han bryter ut i gråt mens han forteller om hva de gjorde mot han og mens han stiller spørsmål om hvorfor slikt skjer. Anbefaler å se den hvis du ikke allerede har sett den! It is heartbreaking. 
Se video HER

Når du desperat trenger å bleke etterveksten, haha. 


#musikk #poppunk #punk #zombiePika

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg