Shopping Kaos

I dag er det bittelille julaften. 
Kan ikke tro at tiden har gått så fort som den har. 

I dag skulle jeg og min mor bort på senteret en tur for å handle litt småting. Vi dro før folk vanligvis er ferdig på jobb og tenkte det var et greit tidspunkt. 
Men når vi kom bort bare snudde vi å dro hjem igjen. Herregud så masse folk som skal shoppe. 
Det var bilkøer og folk og ingen parkeringsplasser. 

Det er greit å dra på senteret å handle inn siste kjøp av julegaver. Jeg skjønner at man kan ha glemt litt her og der. 
Men dette kaoset er bare for mye. 
For det første bor mange i nærheten eller er sporty nok til å kunne gå bort eller ta buss. Ikke alle trenger å kjøre, hvis de har mulighet til å gå eller ta buss. 
Folk tar jo helt av. 
Alle skal få lov å handle og kjøpe ting de har glemt osv. 
Men det er jo sånn hvert år. Man vet jo hvordan det blir. Det er kaos og stress.
Så kanskje folk kunne bli litt bedre til å planlegge?

Personlig skulle jeg bare raskt innom to butikker da jeg trengte noe jeg helst måtte ha i dag. Og så rett ut igjen. 
Men det ble raskt droppet når jeg så det som møtte meg der borte. Ikke noe jeg har kapasitet til å hive meg inn i. 

♥Håper dere klarer å slappe av nyte julen♥

 Jeg setter heller på en koselig julefilm og finner meg noe godis, mens jeg nyter julelysene og stemningen rundt meg.


#jul #shopping #kaos #toomuch

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg