Christmas Eve

Jeg begynte dagen i dag foran tven med tre nøtter til askepott og Mikkes magiske jul – innesnødd i musehuset. 
Jeg satt og prøvde å få med meg mye av det som ble sendt etter disse også. Er alltid like koselig. 

Etterhvert gikk jeg å gjorde meg klar. Prøvde ut den nye highlighter paletten min. Men her i huset er det så dårlig lys at det ble vanskelig å få ta noen ordentlige bilder. 
Jeg gjorde mitt beste da og prøvde å få tatt noen bilder til tross for belysningen. 
Men ble ikke så mye brukbart. 

Etter det spiste vi pinnekjøtt og tilbehør. Vet det er mye variasjon i julematen rundtom i landet, men for meg er det bare pinnekjøtt som sier at “nå er det jul”. 
Hva pleier du å spise på julaften? 

Etter maten så vi på Julenissen 2 og Alene hjemme i new york før vi så gikk videre til pakker og dessert. 
Så nå er vell egentlig kvelden over. 
Håper alle har kost seg masse masse. 

GOD JUL ♥


#julaften #godjul

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg