! Happy New Year !

Hei alle sammen og godt nyttår! 
Denne dagen for meg består av pinnekjøtt, fyrverkeri og familie.
Mange er ute med vennegjeng og drikker ellers er man med familien og kanskje drikker da også. 
Og jeg bare orker fortsatt ikke noe alkohol. Jeg skrev tidligere et innlegg om at jeg har vært nesten alkoholfri hele dette året. så jeg tenker å avslutte året på samme måte. 
Grunnen til dette har mye med psyken å gjøre. Hvis man ikke er 100% kan det være lurt å styre unna alkoholen. 
Og for dere som går ut å fester i dag, ta vare på hverandre♥

Også går det heldigvis mange koselige filmer i dag som jeg skal kose meg med.

Tror ikke jeg skal komme med noen nyttårsforsetter. Så jeg sier heller at her er noen mål jeg håper å oppnå i det nye året:
♦ Gå opp i vekt
♦ Bli mer sosial igjen
♦ Gå mer turer
Og det tror jeg holder for nå. 
Ha en fin feiring ♥



#newyear #feiring #nyttår #filmer #kos 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg