Nytt Design

Nå var det på tide å oppdatere bloggdesignet, så det fikk jeg gjort i natt. 
Jeg var skikkelig lei det forrige. Jeg var ikke så glad i det forrige designet i utgangspunktet heller. 
Men med dette designet virker siden større, og det liker jeg. 
Det er ganske simpelt og minimalistisk, men er det jeg følte for akkuratt nå. 

Fortell gjerne hva du syntes.

Før:

Nå sitter jeg å ser sesong 3 av The Flash som nettopp kom på Netflix. Jeg har egentlig allerede sett denne sesongen, men er over et år siden så husker lite.
Tok så utrolig lang tid før den dukket opp på Netflix. 
Hater når man må vente så lenge på nye sesonger at man har glemt alt som skjedde i forrige sesong. 

-R xx

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg